Tuesday, April 29, 2008

Even Nederlands

Auto klaar voor vertrek, maar waar is Bart? Misschien moeten jullie de foto even uitvergroten.




Voor alle Nederlandse vrienden even een babbeltje in de moerstaal. Hoewel het de bedoeling is dat de jongens de weblog bijhouden doen die liever spelletjes op het internet. Het is wel een ervaring in een internetcafe de tijd doorbrengen. Het kost ongeveer, met deze verbindingen, 8 minuten om een foto op de blog te zetten. Geduld moet je wel hebben.


In ieder geval is de auto weer voorzien van nieuw materiaal en nieuwe banden en moet ons dus verder kunnen brengen. Morgen vertrekken we naar het Noorden van Tanzania en gaan dan eindelijk de beesten zien. En wat betreft mijn vijfstigste verjaardag..... Dat 'vierden' we in Mbeye en in de auto. Wel een kadootje van Kitty gekregen, via de jongens, een tas die precies bij mijn broek past. Misschien vieren we het uitgebreid bij thuiskomst of op mijn 55ste, toch ook een mooi jaartal!


Vandaag gaan we naar Dar es Salaam met als hoogtepunt een maaltijd bij de SPUR, kunnen de jongens er ook weer even tegen. Hoewel de echte regenbuien over zijn, komt er nog heel wat water uit de hemel. Van overstromingen heb ik verder niets meer gehoord.


Ik weet niet wanneer we de volgende keer kunnen schrijven maar nu zijn we in ieder geval up to date. Groeten aan iedereen Helma

2 comments:

Pronkos said...

prachtig bartyfarty heb je weer en klein en knus plekje gevonden??
Nou ik zou zeggen, goeie en confortabel reis!!

Anneke said...

Jeetje zeg Bart, jij weet je ook goed te verstoppen zeg. En ja hoor Evert beladen naar de auto.
Even een check:::: papieren bij, sleutels, game boys..... Jullie weten wel wat ik hiermee bedoel hé. Wordt er nog koffei geshconken??? Of gaat het dit keer anders.

Wat een feest zeg om naar de SPUR te gaan en dan ook nog eens te belanden in Dar bij de wildwaterbanen.
Kreeg de kriebels alweer in mijn lijf.
Nu op naar de Serengetti en beesten zien.
Groetjes van Anneke